افتتاح شعبات KFC نماد شکست تحریم آمریکا!!
 
بچه مثبت

 این مطلب دقیقاً حرف دل ما رو می زنه بااینکه با رویه  وبم فرق داره از سایت بانکی دات آی آر میگذارم براتون

گفت: بعد از چند ماه تبليغ روزنامه آسيا درباره رستوران هاي زنجيره اي KFC آمريكا، چند روز قبل مديرارشد كي اف سي وارد ايران شد.

گفتم: حالا اين كي اف سي چي هست؟
گفت: يك رستوران زنجيره اي آمريكايي شبيه «مك دونالد» كه عمدتا ساندويچ و همبرگر عرضه مي كند.
گفتم: مگر در ايران قحطي رستوران و ساندويچ فروشي و همبرگرفروشي آمده است كه امتياز آن را به اين رستوران زنجيره اي آمريكايي داده اند؟
گفت: كجاي كاري؟ همين روزنامه آسيا، انگار كه با يك مشت خل و چل طرف است ، با افتخار!! تيتر زده بود كه با ورود كي اف سي، توانسته ايم تحريم هاي آمريكا را دور بزنيم!!
گفتم: مگر آمريكا فروش ساندويچ و همبرگر به ايران را تحريم كرده بود كه آقايان ادعا مي كنند «شاه» كار به خرج داده و تحريم ها را دور زده اند!
گفت: چه عرض كنم؟! آقايان زرنگ! فرصت هاي شغلي را از دست ايرانيان خارج مي كنند و به آمريكايي ها مي دهند، و تازه افتخار هم مي كنند كه تحريم ها را دور زده اند!
گفتم: يارو مي گفت امروز به پياز فروش دوره گرد حسابي كلك زدم. بهش گفتم يك كيلو پياز بده و در حالي كه حواسش نبود، ساعت طلاي خود را در كفه سنگ ترازو انداختم و به جاي يك كيلو پياز يك كيلو و 100گرم پياز گرفتم. پرسيدند، بعدا ساعت طلا را برداشتي؟ يارو گفت؛ نه! اگر برمي داشتم مي فهميد بهش كلك زده ام!!



نظرات شما عزیزان:

علی خنوک
ساعت7:51---7 آبان 1390
دم تو گرم از این همه قسمت وب من رفتی جای شمارهاش ولی خداشاهده حال کردی ما نوکریم بیا یبار دیگه نظر درست حسابی بده راستی این الکسا ته ادام مطلبت میاد چیه بهم بگو نظر بده بگو می خوام منم همینطوری بشه قربانت بپه مثبت از طرف علی خنوک

عطیه
ساعت0:05---7 آبان 1390
خيلي خوبه موفق باشي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






        داغ کن - کلوب دات کام
جمعه 6 آبان 1390برچسب:, :: 23:45
شکوهمند

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان
امکانات ويژه
  • مترجم گوگل

  • رنک پيچ در گوگل

    Free PageRank Checker
  • آمار وب سایت



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 144
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1